wedding day!

Hej, cześć i czołem! 
Za oknem szaro, buro i kudłato. No, może kudłato to niekoniecznie, ale pogoda nie zachęca do spacerów, przynajmniej tu u nas, w Warszawie. Wobec tego spędziłam dzień w domu (prawie cały, poza wizytą na uczelni i na poczcie) tworząc przy okazji prototypy zaproszeń ślubnych :) 

Przy okazji kurier uraczył mnie swoją wizytą przynosząc kolejne wspaniałości, więc pewnie w weekend powstanie jeszcze coś ciekawego, pewnie też spróbuję pobawić się farbą akrylową, chociaż nie obiecuję, że pochwalę się efektami, bo pierwsze spotkanie nie zawsze zwiastuje sukces ;) 

tym czasem oto kartki które powstały dzisiaj :




8 komentarze:

  1. Super kartki :) podobają mi się :)
    A w tym motylku się zakochałam po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne karteczki!!! ładna kolorystyka i dobrze mi znana taśma ;) a wizyt kuriera też zawsze oczekuję z niecierpliwością :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne- śliczne kolory i fajne dodatki :) Świetnie wygląda taśma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie! Pierwsze wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancja połączona z emocjami..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne! Druga mi się podoba najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots